Zasady organizacji spotkań i przedstawiania informacji handlowych dotyczących produktów leczniczych lub wyrobów medycznych na terenie
Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Spotkania z osobami uprawnionymi do wystawiania recept, szkolenia oraz prezentacje przygotowywane przez przedstawiciel firm rozprowadzających produkty lecznicze / wyroby medyczne mające na celu przedstawianie informacji handlowych nie mogą utrudniać prowadzenia działalności przez Szpital i mogą odbywać się na terenie Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu wyłącznie poza godzinami pracy osób, do których są kierowane.
- Wizyty mogą odbywać się wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Zamkniętego. Każde kolejne spotkanie wymaga odrębnej zgody.
- Spotkania, szkolenia oraz prezentacje skierowane wyłącznie w kierunku personelu pielęgniarskiego odbywają się po uzyskaniu zgody Zastępcy Dyrektora ds. Pielęgniarstwa.
- W celu uzyskania zgody na organizację spotkania, przedstawiciel firmy rozprowadzającej produkty lecznicze / wyroby medyczne składa w sekretariacie Szpitala wniosek (załącznik nr 1). Wniosek należy złożyć w terminie co najmniej 10 dni roboczych przed planowanym spotkaniem.
- Organizacja szkolenia wymaga dołączenia do wniosku stanowiącego załącznik nr 2 szczegółowego programu planowanego wydarzenia.
- Dopuszcza się składanie skanu wniosków drogą elektroniczną.
Wnioski: